Het is bijna weer zover! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Arjen & Nicole - WaarBenJij.nu Het is bijna weer zover! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Arjen & Nicole - WaarBenJij.nu

Het is bijna weer zover!

Blijf op de hoogte en volg Arjen & Nicole

10 Juli 2015 | Nederland, Hillegom

Na een tijd van hard werken, een grote tegenslag en veel drukte is het nu echt bijna weer zover.. de volgende reis staat weer voor de deur! Dit keer heerlijk eilandhoppen in Thailand.
Donderdag heeft Nicole de laatste check in het ziekenhuis gehad en die was positief, dus we hebben toestemming om te gaan! Nu is het voorbereiden dus lekker begonnen.
We beginnen onze reis is Phuket waarna we vooral de zon achterna zullen reizen. De weersvoorspellingen voor de eerste week is helaas erg slecht, maar dat mag de pret niet drukken! Bijna 4 weken lekker alleen doen waar we zin in hebben is en blijft een heerlijk vooruitzicht.

Om jullie weer een beetje op de hoogte te houden en voor onszelf als herinnering zullen we weer proberen af en toe een berichtje op deze blog achter te laten.

Tot de volgende blog.. vanuit een hopelijk toch een beetje zonnig Thailand!