Nog een weekje... - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Arjen & Nicole - WaarBenJij.nu Nog een weekje... - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Arjen & Nicole - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...

Blijf op de hoogte en volg Arjen & Nicole

22 September 2014 | Nederland, Hillegom

Na maanden van uitkijken en dromen is het over een weekje dan echt zover! De grote reis gaat beginnen. Het maken van lijstjes, wassen van kleren en kopen van de laatste dingen is begonnen en de reispapieren zijn binnen dus nu gaat het echt kriebelen!

Arjen is nog een weekje in China voor werk, ik neem vrijdag afscheid van mijn lieve groep 1/2, heb kennis gemaakt met mijn nieuwe groep 6 voor alweer na mijn reis en zaterdag is mijn allerlaatste dag bij de Albert Heijn, allemaal een heel gek idee maar met een heel leuk doel!

Omdat we vooral van onze tijd daar willen genieten (5 weken zijn vast zo om) zullen we zo min mogelijk bellen of überhaupt op onze telefoon kijken en daarom zullen we proberen zo nu en dan een berichtje hier achterlaten mocht je willen weten hoe het met ons gaat!

Tot ons volgende berichtje, uit een hopelijk zonovergoten Australië!